WT100

Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) definují rozsah a závazky spolupráce mezi Poskytovatelem a Odběratelem a aplikují se na všechny vztahy mezi oběma smluvními stranami, které nejsou uvedeny v konkrétních smluvních dokumentech (smlouvy a objednávky). Konkrétní smluvní dokumenty VOP doplňují.
Případná písemná smluvní ujednání mezi smluvními stranami mohou stanovit odlišné podmínky poskytování služeb v některých dílčích ujednáních, přičemž neruší platnost ostatních ujednání VOP, není-li uvedeno jinak. Aktuální znění VOP je k dispozici na vyžádání.

1. Definice smluvních stran

1.1. Poskytovatel: XART s.r.o.
IČO: 29261864, DIČ: CZ29261864
se sídlem: Hlavní 172/95, 62400 Brno - Komín
bankovní spojení: FIO banka, a.s., č. ú.: 2000104327/2010
zastoupená jednatelem - Ing. Alešem Janouškem
registrována Krajským soudem v Brně pod č.j.: oddíl C, vložka 69051
Webové studio XART s.r.o.: Novosady 1139/40, 59401 Velké Meziříčí.

1.2. Odběratel: klient využívající služby společnosti XART s.r.o.

2. Poskytované služby

Odběratel, pro kterého Poskytovatel realizoval webové řešení, má automaticky nárok na čerpání navazujících služeb dle VOP. Služby ale lze nabídnout i Odběratelům s cizím webovým řešením.

2.1. Rozdělení služeb dle smluvního zajištění

Služby jsou poskytovány v těchto smluvních kategoriích:
a) Jednorázové služby poskytované na základě jednorázových smluvních podmínek (JS),
b) Kontinuální služby poskytovány v rámci smlouvy o Technické podpoře (TP),
c) Kontinuální služby poskytovány v rámci smlouvy xartPARTNER (XP).

  • Jednorázové služby (JS)
    Tyto služby se realizují na základě dílčích (jednorázových) objednávek Odběratele a účtují se dle CENIKU služeb (samostatný dokument).
  • Technická podpora (TP)
    Jde o kontinuální služby k webovému řešení Odběratele, které především poskytují garanci v rychlosti řešení služeb technické podpory.
  • Program xartPARTNER (XP)
    Jde o kontinuální služby, které především představují služby internetového marketingu, rozvoje webového řešení a redakčních prací.

2.2. Rozdělení služeb dle typy prací
Jednotlivé dílčí práce jsou realizovány specialisty v konkrétních oblastech, Příklady služeb (specializací) a jejich popis:

 Typ práce (specializace) Zahrnuje například:
 Základní (redakční) práce - publikování obsahu článků na web
- publikování dodaných fotografií (bez úprav)
- příjem požadavků na podporu
- placené konzultace
 Grafické práce - grafické návrhy a úpravy podoby webů
- příprava bannerových kampaní
- retušování fotografií
- návrhy tiskovin
 Fotografické práce - fotografování
- postproces
 DTP - grafické práce spojené s tiskovou přípravou
 Kodérské práce  - kódování HTML a CSS šablon
- animace HTML
 Programátorské práce - úpravy funkčnosti RS a zakázkové úpravy chování a administrace webů
 Analytické práce - analytické práce související s návrhem aplikací nebo kampaní na míru
- práce internetového marketingu spojené s měřením a vyhodnocením dat
- návrh a realizace emailové marketingové kampaně
- konzultace a školení v oblasti internetového marketingu
- zprostředkování placených internetových reklamních kampaní PPC (služby třetích stran Seznam, Google) apod.
- registrace do internetových katalogů firem a webů
- analýzy marketingu, návrhy uživatelského rozhraní
 Vedení projektu - rozbor a konzultace k požadavkům Odběratele
- projektové vedení
- komunikace požadavků ke specialistovi
 Servisní práce (správa serveru) - práce související s technickým nastavením serveru, DNS záznamů, poštovních služeb, atd.

3. Fakturace

3.1. Fakturace za poskytování služeb
Za poskytování služeb dle bodu 2 vzniká právo vystavit fakturu za požadované, objednané a poskytnuté služby.

3.2. Platby třetím stranám

Případné platby třetím stranám (nákupy fotografií z fotobanky, nákupy zpětných odkazů, registrace do katalogů, placené kampaně) bude Poskytovatel konzultovat s Odběratelem předem. Nákup služeb třetí strany provede Poskytovatel až po schválení Odběratelem.

3.3. Splatnost faktur

Splatnost faktur je sjednána ve všech případech na dobu 14 dnů ode dne doručení. Faktura bude uhrazena bezhotovostním převodem na bankovní účet Poskytovatele. Poskytovatel se zavazuje vyhotovit fakturu se všemi náležitostmi, které jsou vyžadovány příslušnými předpisy a tuto doručit objednateli vždy nejpozději do 10-tého dne od okamžiku vzniku oprávnění fakturovat.
Faktury jsou zasílány Odběrateli v elektronické podobě (formát PDF) na emailovou adresu, kterou Odběratel Poskytovateli sdělí jako korespondenční.

4. Průběh spolupráce u JS

Platí pouze pro realizaci webových řešení a poskytování jednorázových služeb (JS).

4.1. Přijetí závazného požadavku
Požadavky považované za závazné jsou takové požadavky, které Odběratel zaslal v elektronické podobě na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , podklady zaslané prostřednictvím úschovny http://upload.xart.cz případně podklady doručené poštou nebo osobně. O přijetí požadavku je zákazník informován emailem. Maximální reakční doba Poskytovatele na požadavek Odběratele je pět pracovních dní. Za nezávazné jsou považovány požadavky zaslané jiným způsobem, než výše uvedenou emailovou adresu, požadavky zaslané prostřednictvím IM - skype, nebo požadavky konzultované telefonicky.

Průběh zpracování požadavku
Závazný požadavek je evidován v systému zákaznické podpory Poskytovatele a po kontrole splnitelnosti delegován na osobu (osoby) zodpovědné za řešení požadavku (specialistu). Čas řešení každého požadavku je automaticky evidován s přesností na 15 minut. O průběhu řešení požadavku a splnění požadavku je Odběratel informován emailem nebo telefonicky. Požadavky jsou řešeny s ohledem na aktuální kapacity Poskytovatele. Doba potřebná k úplnému vyřešení jednorázového závazného požadavku není garantována.

Odhady pracnosti jednotlivých požadavků
Odběratel může požadovat odhad budoucích nákladů (cenu odhadu pracnosti) za zpracování svých požadavků. Za zpracování odhadu pracnosti může Poskytovatel požadovat úhradu nákladů. Výši nákladů za odhad pracnosti (analýzy, prověření funkčnosti apod.) Poskytovatel sdělí dopředu Odběrateli.

4.2. Spuštění webového řešení
Za termín oficiálního spuštění webového řešení se považuje okamžik spuštění webové prezentace pro veřejnost na veřejně dostupné doméně Odběratele. V souvislosti se spuštěním do oficiálního provozu pro veřejnost, zajistí Poskytovatel pro Odběratele školení v rozsahu uvedeném v nabídce, a dále poskytne přístupové údaje do redakčního systému pro administraci webu.
Webové řešení realizované a spuštěné v souladu se zadáním, bez prokazatelných závad bránících používaní řešení veřejnosti, se považuje za předané. Za předané se považuje rovněž řešení v případě, že Odběratel neposkytne dostatečnou součinnost.

4.3. Součinnost

Odběratel se zavazuje poskytnout Poskytovateli veškerou součinnost, kterou po něm lze spravedlivě požadovat a která je potřebná ke splnění závazků Poskytovatele vyplývajících pro něj z ustanovení sjednaných služeb nebo webového projektu.
V případě, že Odběratel i po výzvě Poskytovatele nezajistí (nejpozději do 3 měsíců od výzvy) požadovanou součinnost, je Poskytovatel oprávněn vyúčtovat Odběrateli provedené práce v plném rozsahu včetně hostingových služeb a služeb technologické podpory a projekt předat v nedokončeném stavu.
Registrace nebo převod technické správy domény.
V této fázi poskytne Odběratel Poskytovateli nezbytnou součinnost při technické správě domény změny v nastavení DNS tak, aby mohlo být nainstalováno technické řešení Poskytovatele. Vlastníkem domény zůstává dále Odběratel, Poskytovatel se zavazuje, že změny neovlivní kontinuitu poskytování služeb.

4.4. Podklady
Všechny podklady a informace požadované Poskytovatelem ke splnění jeho závazků vůči Odběrateli je nutné předat Poskytovateli v termínu umožňujícím splnit Poskytovateli jeho závazky. V případě nedostatečné součinnosti (nedodání podkladů, přístupů, vyjádření) je Poskytovatel oprávněn zajistit potřebné informace svépomocí a vzniklé vícenáklady účtovat Odběrateli.

4.5. Kvalita podkladů
Cenová nabídka na realizaci webového řešení nebo jednorázových služeb vychází z předpokladu dodání podkladů (texty, fotografie) v elektronické podobě ve standardních formátech. Ve výše uvedených fixních cenách návrhů / zpracování není zahrnuta případná digitalizace dat (z fotografií, filmů, diapozitivů či přepis textů nebo jejich překlad do jiných jazyků).

4.6. Připomínkování a korektury
V ceně webového řešení je kalkulován jeden grafický návrh a dvě kola připomínkování. Odsouhlasený návrh je výchozí a závazný pro další zpracování (přípravu šablon, nasazení RS). Dodatečné změny v odsouhlasené grafice, které Odběratel vznese, jsou možné, ale nejsou zahrnuty do nabídkové ceny. Jejich cena bude konzultována s Odběratelem. V případě, že bude Odběratel požadovat více grafických návrhů, bude každý další grafický návrh účtován jako nový grafický návrh.

4.7. Místo výkonu a školení redaktorů
Prováděné služby a práce na webovém řešení včetně kontrolních dnů projektu a školení redaktorů ve správě webu se uskutečňuje vždy v prostorách webového studia Poskytovatele. Na vyžádání lze dohodnout jednotlivé činnosti spojení s webovým řešením a školení i u Odběratele, tomuto kroku však musí předcházet individuální domluva předem. V případě školení u Odběratele je Poskytovatel oprávněn účtovat cestovní náklady ve výši 10 Kč/km.

4.8. Zařazení do referencí, odkaz na Poskytovatele
Objednáním služeb nebo webového řešení v ceně dle uvedené nabídky dává souhlas Odběratel Poskytovateli s publikováním díla v referenčních projektech a s publikováním odkazu Poskytovatele v patičce projektu.

4.9. Exklusivní spolupráce
V případě zájmu jsme schopni nabídnout exklusivní spolupráci, tedy záruku, že v oboru dané realizace nebudeme pracovat pro konkurenční firmy, nebo že podobný typ zakázky nebudeme realizovat pro jiného Odběratele. Případný zájem o tento typ spolupráce je nutné sdělit před začátkem spolupráce. Při individuálním jednání budou dohodnuty přesné podmínky exklusivní spolupráce a její vliv na cenu zakázky.

4.10. Autorská práva

Časově, doménově a hostingově neomezené užívání této součástí díla:

  • Obsah webu (texty, přílohy a fotografie)
    Právo užívat obsah webu není omezeno na doménu/y a vázáno na poskytování hostingových služeb. S obsahem webu lze libovolně nakládat i v rámci jiných domén a hostingových služeb poskytovaných jiným poskytovatelem.

Časově neomezené užívání těchto součástí díla:

  • Kreativní grafický návrh webu + šablony webového řešení (HTML+CSS+JS)
    a) Právo užívat grafický návrh webu + šablony webového řešení je omezeno na doménu/y a vázáno na poskytování hostingových služeb.
    Grafický návrh webu + šablony webového řešení nelze užívat v rámci jiných domén a hostingových služeb poskytovaných jiným poskytovatelem.
    b) Vytváření jakýchkoliv kopií webu využívajících Grafický návrh webu + šablony webového řešení se považuje za porušení tohoto bodu smlouvy.
    c) Migrace webu, nebo jeho částí, s využitím Grafického návrhu webu + šablony webového řešení, nebo jejich částí, se považuje za porušení tohoto bodu smlouvy.

Veškerá výše definovaná práva jsou součástí ceny řešení a na základě tohoto bodu smlouvy přecházejí na odběratele až po úplném zaplacení ceny zakázky.
V případě porušení těchto ujednání je smluvní strana, která tuto povinnost porušila povinna uhradit druhé smluvní straně smluvní pokutu za škody vyplývající z porušení autorských práv ve výši 200.000,- Kč.
Pokuta nezohledňuje nárokování případných dalších škod vyplývajících z porušení autorských práv právní cestou.

4.11. Licenční ujednání redakčního systému
Odběratel se zavazuje dodržovat následující licenční ujednání redakčního systému (dále jen RS):

  • Neposkytnout přístupové údaje ke správě RS třetím osobám, zabezpečit přístup RS a jeho dokumentaci před zneužitím třetími subjekty.
  • Při zjištění porušení práv uvedených v bodu předcházejícím upozornit bez zbytečných odkladů na tuto skutečnost Poskytovatele.
  • Právo užívat RS není časově omezeno. Jedinou podmínkou čerpání práva k užívání je platba hostingových služeb Poskytovateli.
  • Poskytovatel je odpovědný po celou dobu trvání spolupráce za spolehlivost webového řešení v souladu se specifikací zadaní, předanou dokumentací a v ní vymezeným popisem funkcí RS. V případě ukončení poskytování hostingových služeb je Poskytovatel povinen poskytnou Odběrateli odpovídající součinnost - minimálně do doby nutné k přechodu na jiný systém, nejdéle však v rámci období předplaceného poskytování hostingových služeb.
  • Poskytovatel neručí za závady a škody vzniklé chybným postupem neodborné obsluhy systému Odběratelem v rozporu s uživatelskou dokumentací a školením poskytnutým Poskytovatelem. V tomto případě je při opravě Poskytovatel oprávněn potřebné práce účtovat Odběrateli.

 4.12. Záruka na dílo
Koncový spotřebitel (nepodnikatel) má nárok na záruku na SW dílo v rozsahu 24 měsíců od předání dokončené zakázky. Záruční doba počíná běžet prvním dnem spuštění projektu pro veřejnost dle protokolu o spuštění webu a vztahuje se na funkčnost, která byla předmětem díla (dle specifikace dle protokolu).
Právnické osoby i fyzické osoby (podnikatelé)
Rozsah záruk na webová řešení jsou definovány v konkrétních smlouvách.
Pokud záruky u drobných projektů nejsou definovány, pak platí následující záruční podmínky:
a/ Záruky na garance dostupnosti služeb SLA. Tyto garance jsou realizovány poskytováním hostingových služeb, které jsou sjednány mezi Poskytovatelem a Odběratelem.
b/ Záruka na softwarové dílo je zajišťována kontinuální službou: Technologická aktualizace redakčního systému. Pokud kontinuální služba Technologické podpory není sjednána, záruky nejsou poskytovány.

5. Sankce a penále

5.1. Pro případ prodlení Odběratele s úhradou faktury se sjednává úrok z prodlení ve výši 0,02% z nezaplacené částky za každý den prodlení.

5.2.
V případě prodlení Poskytovatele v souladu s poskytováním služeb se sjednává penále z prodlení ve výši 0,02% z fakturované částky za každý den prodlení.

5.3.
Doba splatnosti úroku z prodlení a penále je 14 dnů ode dne vystavení faktury.

6. Účinnost smluvních dokumentů

6.1. Objednávky nebo smlouvy nabývají platnosti dnem podpisu a jsou vyhotoveny ve dvou exemplářích, z nichž jeden obdrží Odběratel a jeden Poskytovatel.

6.2. V případě výpovědi webového projektu, který je sjednán se službou Technologická podpora, platí výpovědní lhůta do konce kvartálního období, v kterém výpověď byla podána (doporučenou poštou nebo e-mailem).

6.3. Projekty sjednané objednávkou končí automaticky, dostane-li se jeden z partnerů do konkurzu nebo bude-li spravován konkurzním správcem.

7. Ostatní ujednání

7.1. Poskytovatel prohlašuje, že není vázán žádným právním aktem, který by bránil plnění těchto VOP.

7.2.
Při jakémkoli sporu mezi smluvními stranami bude soud vycházet z obsahu těchto VOP.

7.3.
Obě smluvní strany se zavazují nepodávat žádné informace o obsahu těchto VOP, o výrobní dokumentaci, o kalkulaci a jiných důležitých záležitostech souvisejících s vykonáváním předmětu VOP. Informace mohou být zveřejněny pouze po souhlasu druhé strany.
Obsah VOP je dostupný na neveřejné adrese www.xart.cz/VOP.

7.4.
Obě smluvní strany prohlašují, že se zavázaly tyto VOP dodržovat svobodně a vážně, nikoli za nápadně nevýhodných podmínek.

7.5.
Poskytovatel si vyhrazuje právo aktualizovat znění VOP a jeho příloh.

7.6.
Tento dokument je chráněn autorským právem a určen výhradně pro účely spolupráce mezi Poskytovatelem a Odběratelem. Použití pro jiné účely, kopírování celého nebo jednotlivých částí dokumentu či další šíření je zakázáno. Stažením souboru se jeho uživatel zavazuje dodržovat všechny výše uvedené podmínky a příslušná ustanovení autorského zákona.

Příloha na vyžádání:

  • xartVOP CENÍK služeb

Podmínky jsou účinné od 1. 1. 2021

Poznejte nás blíže...
Karolína Lundová
specialistka na sociální sítě
nadšená lezkyně
Karolína Lundová - specialistka na sociální sítě Karolína Lundová - nadšená lezkyně
Petr Špinar
programátor
MagicMan
Petr Špinar - programátor Petr Špinar - MagicMan
Vojtěch Dvořák
backend developer
budovatel svalů
Vojtěch Dvořák Vojtěch Dvořák
Zdeněk Michal
kodér, fotograf
kynologický fanda
Zdeněk Michal - kodér, fotograf Zdeněk Michal - kynologický fanda
Soňa Cejpková
produkční tiskové divize
festivalová královna
Soňa Cejpková - produkční tiskové divize Soňa Cejpková - festivalová královna
Pavla Janoušková
produkční tiskové divize, tisk a výroba reklamy
hlídačka pokladů a krotitelka tygrů
Pavla Janoušková - produkční tiskové divize Pavla Janoušková - hlídačka pokladů a krotitelka tygrů
Tomáš Chládek
správce serverů
masér
Tomáš Chládek - správce serverů Tomáš Chládek - masér
František Strohmer
projektový manager
hokejový mág
František Strohmer František Strohmer
Soňa Karásková
projektová manažerka
wellness požitkářka
Soňa Karásková - projektová manažerka Soňa Karásková - wellness požitkářka
Xaver
maskot
maskot
Xaver - maskot Xaver - maskot XARTu
Ivo Svoboda
projektový manažer, copywriter
meteorolog
Ivo Svoboda - konzultant online marketingu Ivo Svoboda - meteorolog
Lenka Kujínková
produkční, manažerka pro reklamu a brand
paní pekařka
Lenka Kujínková Lenka Kujínková
Martin Hons
backend developer
fanda jazzu
Martin Hons Martin Hons
Aleš Janoušek
jednatel
motorkář
Aleš Janoušek - jednatel Aleš Janoušek - motorkář
Petr Bartík
projektový manažer, stratég
multisportovec
Petr Bartík - konzultant online marketingu Petr Bartík - multisportovec
Lukáš Marek
projektový manažer, scrum master
pilot
Lukáš Marek - projektový manažer, scrum master Lukáš Marek - pilot
Pavel Novotný
PPC specialista, stratég
cyklistááá
Pavel Novotný - PPC specialista Pavel Novotný
Martin Holík
programátor, analytik
vášnivý programátor
Martin Holík - programátor, analytik Martin Holík - vášnivý programátor
Jan Krčál
programátor
fotbalový fanda
Jan Krčál - programátor Jan Krčál - fotbalový fanda
Andrea Cahová
projektová manažerka
nadšená bikerka
Andrea Cahová - projektová manažerka Andrea Cahová - nadšená bikerka
Jan Chmelíček
brand a kreativa
multiinstrumentalista od dadametalu po lidovú notečku
Jan Chmelíček - brand a kreativa Jan Chmelíček - multiinstrumentalista od dadametalu po ...
Lucie Bartošová
obchodní konzultantka
tvořivá švadlenka
Lucie Bartošová - obchodní konzultantka Lucie Bartošová - tvořivá švadlenka
Adéla Hořínková
fakturantka, sekretářka
vášnivá čtenářka
Adéla Hořínková Adéla Hořínková
Tomáš Křenek
backend developer
hráč
Tomáš Křenek Tomáš Křenek
Radek Novotný
backend developer
mistr relaxu
Radek Novotný Radek Novotný
Radim Lupínek
UX designer
turista, co se vyzná
Radim Lupínek Radim Lupínek
Ludmila Trojanová
dokončovací práce
zahradnice jak se patří
Ludmila Trojanová - dokončovací práce Ludmila Trojanová - zahradnice jak se patří
Kateřina Petrová
projektová manažerka, PPC specialistka
milovnice turistiky
Kateřina Petrová - konzultantka online marketingu Kateřina Petrová - milovnice turistiky
Martin Lola
šéf marketingového týmu, stratég
stavitel
Martin Lola - šéf marketingového týmu Martin Lola - stavitel
Hana Charvátová
projektová manažerka, copywriterka
fešná tenistka :)
Hana Charvátová - konzultantka online marketingu, copyw... Hana Charvátová - fešná tenistka :)
Petr Simonides
šéf programátorů
rýč-man
Petr Simonides - šéf programátorů Petr Simonides - paleo-SETI filozof
Petra Holzerová
ekonomka, personalistka
folková fanynka
Petra Holzerová - ekonomka, personalistka Petra Holzerová - folková fanynka
Zuzana Kamanová
grafička, DTP operátorka
vášnivá cyklistka
Zuzana Kamanová - grafička, DTP operátorka Zuzana Kamanová - vášnivá cyklistka
Navštivte nás:
XART s.r.o.
Novosady 40
(vedle klubu Rock Depo)

Velké Meziříčí
Jsme vám k dispozici
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Nahoru