V rámci marketingu pro Jelínkovu vilu pilně optimalizujeme texty na webu, píšeme PR články do časopisů, připravujeme letáky a roll-upy, vytváříme zpětné odkazy, zajišťujeme prezentace v internetových katalozích apod. A jako bonus jsme navrhli vizitky a jídelní lístek.
Moderní design webových stránek Jelínkovy vily byl pro nás taktéž výzvou. Nejen proto, že máme rádi pivo Harrach, které tu vaří. :) Novou prezentaci velkomeziříčského hotelu s minipivovarem a rybí restaurací jsme založili na kvalitních a profesionálních fotografiích, které přímo lákají k návštěvě.
Pro společnost jsme například uspořádali soutě na Facebooku o poukaz na večeři v hodnotě 1 000Kč. Výsledky byly parádní - oslovili jsme 23 tis. uživatelů, na příspěvek kliklo 2 600 z nich, reagovalo 997 uživatelů a nasbírali jsme přes 300 komentářů. Jako příjemný bonus přibylo 258 nových fanoušků :)
Tak na viděnou u lahodného moku!