Máte svá data pod kontrolou? Nemusíte! Dohlíží na ně XART.
Máte svá data pod kontrolou? Nemusíte! Dohlíží na ně XART.
Po téměř 20 letech zkušeností (víceméně špatných) s různými typy virtuálních hostingů, server housingů a cloudů jsme se rozhodli vzít vše pevně do vlastních rukou, investovali jsme do enterprise serverů IBM a postavili se subdodavateli vlastní řešení, které od roku 2015 provozujeme. Díky tomu máme bezpečnost dat neustále pod kontrolou. Navíc můžeme řešit všechny projekty skutečně na míru, protože vše kolem redakčního systému, ale i spoustu dalších služeb třetích stran spravujeme sami.
Data chceme mít samozřejmě co nejblíž - většina našich webů, e-shopů a aplikací proto nyní běží v datacentrech ve Žďáru nad Sázavou. Využíváme technologii GlusterFS, která se stará o rozdělení zátěže na několik fyzických strojů, přičemž přidělené prostředky můžeme libovolně zvětšovat. Virtuální servery spravujeme pomocí hypervizoru PROXMOX. Pro správu jednotlivých projektů, webů, databází a klientů využíváme ISP CONFIG, který jsme si upravili tak, aby nám maximálně vyhovoval.
Všechna data samozřejmě pečlivě zálohujeme, a to na naše intranetové úložiště, na cloud HUBIC ve Francii a také na OneDrive u Microsoft.
Výkon i funkčnost celé platformy vzdáleně monitorujeme pomocí software NAGIOS a MUNIN a jakoukoliv technickou odchylku řešíme obratem díky systému SMS hlášení, které dorazí ve dne či v noci na naše mobilní telefony. Naše pracovní postupy jsou rychlé - postupujeme dle metodik, které neustále vylepšujeme.
Dlouhé roky jsou součástí našich služeb webhosting, mailhosting a doménové služby. V XARTu tyto služby provozujeme na platformě xartCLOUD, v programech cloudPRODUCT (hosting našich aplikací), cloudPUBLIC (hosting cizích aplikací) a cloudDATA (datové balíčky). Naše služby charakterizuje výkon, rychlá konektivita, snadná administrace, zálohování a garance dostupnosti.
Rozdělení datových kapacit mezi těmito službami je pevně dané, nelze navzájem sdílet například prostor pro poštu a databáze.
Rozdělení datových kapacit mezi těmito službami je pevně dané, nelze navzájem sdílet například prostor pro poštu a databáze.
Balíčky lze optimalizovat jejich libovolnou kombinací.
Webové prezentace: Weby s redakčními systémy xartCMS 3, xartCMS 6, Admin Lite, Admin PRO nebo Admin NG si i s databázemi a bezpečnou rezervou vystačí s přiděleným prostorem 10 GB + 5 GB. Pokud vaše prezentace obsahuje velké množství obrázků nebo videí, případně služby cloudPRODUCT ESHOP a cloudPRODUCT KATALOG s velkým množstvím položek (desítky tisíc), je možné, že bude potřeba navýšit velikost - obvykle stačí základní balíček cloudDATA+10.
E-mailové schránky: Pokud využíváte do 10 poštovních schránek a běžný režim e-mailového klieta (bez přeposílání objemných příloh), bez problémů vám stačí přidělený prostor 10 GB. Pokud využíváte více než 10 e-mailových schránek nebo máte objemný archiv pošty, doporučujeme ke standardnímu prostoru přikoupit prostor navíc. Potřebná velikost balíčku je závislá na tom, kolik vaše schránky zabírají a zda si obsah schránek ponecháváte na serveru (IMAP), nebo si ho stahujete do počítačů (POP3). V praxi doporučujeme používat protokol IMAP a velikost 1-15 GB na schránku.
Pokud u nás máte webovou prezentaci, ale nevyužíváte naše e-mailové služby, nabízíme vám migraci na naše řešení. Migraci vašich stávajících e-mailů a celé historie provedeme tak, abyste o žádné informace nepřišli. Před migrací vám poskytneme veškeré informace o nastavení vašich poštovních klientů a o tom, jak bude migrace probíhat. Migraci a zaškolení provádíme zdarma.