WT100

Sklik Expert fórum 2022

IMG 5509-1Jsme vždy tam, kde se něco děje.

Tam,

  • kde se mluví o PPC reklamách,
  • kde lze získat tipy k rozvoji PPC kampaní,
  • kde můžeme diskutovat se stejnými nadšenci do online marketingu, jako jsme my,
  • a kde odborníci představují své vize vývoje marketingového prostoru.

A toto všechno naplňovalo Sklik Expert fórum - tradiční setkání, které pořádá Seznam.cz a na které jsme byli jako certifikovaná agentura pozváni. Děkujeme! Samozřejmě jsme neodmítli a ve čtvrtek 9. 6. 2022 jsme spolu s desítkami dalších PPCčkařů a jiných marketingových specialistů vyrazili do pražského DOXu.

Akce odstartovala v jednu hodinu odpoledne krátkým úvodem. Poté už nás čekal sled informacemi nabitých vstupů. Od těch obecnějších jsme se postupně dostali ke konkrétním mini case studies.

Co konkrétně během fóra zaznělo?

IMG 76821) Vše, co jste chtěli vědět o partnerské obsahové síti, ale báli jste se zeptat

V jedné z prvních přednášek nám partnership manažerka Zuzana Neuparová představila partnerskou obsahovou síť Seznam (tj. weby, na kterých se zobrazují reklamy) tak trošku jinak. Mimo jiné jsme se dozvěděli, že je v plánu rozšíření o nové typy webových stránek jako například zahraniční informační weby, které Češi navštěvují. Máme se tedy nač těšit!

2) Brand safety v Skliku aneb když (ne)chcete být vidět

Konzultant Roman Doležal nám prozradil své tipy, jak pracovat s ochranou inzerentů, aby se jejich reklamy nezobrazovaly v nevhodném kontextu, například na webech s obsahem pouze pro dospělé, na stránkách obsahujících vulgarismy, násilí, zmínky o drogách apod. Dobré vědět. A ještě lepší vědět, že už to tak děláme. :)

3) Pod kapotou domovské stránky Seznamu

Třetí přednášku vedl produktový manažer domovské stránky Seznam.cz Marek Vacek. Během své prezentace nám názorně popsal základní funkčnosti této homepage i různé úpravy, na kterých se svým týmem právě pracuje. Předem můžeme prozradit, že udělají radost nejen nám markeťákům, ale i běžným uživatelům Seznam.cz.

4) Co učíme umělou inteligenci Skliku

Jakub Drdák, vedoucí oddělení výzkumu reklamních systémů, nám ukázal, jak Seznam.cz díky umělé inteligenci vidí uživatele a jak s její pomocí dokáže zvyšovat relevanci reklamy v obsahové a vyhledávací síti Sklik. Tak trochu cyberpunk, ale pecka!

5) Jste připravení na cookieless dobu?

Reálné výsledky z cílení kampaní nám odprezentoval Jan Koutný, Sklik specialita senior, kterého doprovázel programový manažer Jakub Novotný. Ten zmiňované minicase studies podpořil dalšími daty z výsledků testování vlastních seznamů, návštěvníků digitálního retargetingu či jednoduchých obsahových kampaní.

6) Plochoscore

S manažerem konzultačního oddělení RTB Ondřejem Kacbalem jsme strávili několik minut, během nichž nám představil horkou novinku v oblasti hodnocení kampaní: metrika zvaná Plochoscore je zajímavou možností, jak pojmout vyhodnocování jednotlivých reklamních ploch. Aktuálně je ve fázi ověřování a testování ze strany a jakmile ji Seznam.cz spustí, začneme ji testovat i my.

7) Vize, plány v podání manažera Skliku Davida Velechovského, aneb na co se můžeme těšit

Automatické propojení kampaní na Seznamu s těmi na Googlu, lookalike publika nebo zobrazení historie změn v reklamních účtech, ... to vše na nás v Skliku čeká v nejbližší době. Jupí.

img-6035-scaled-1536x1024IMG 6065-1IMG 5864-1

 

Po skončení přednáškového bloku jsme ještě dostali prostor pro konkrétní dotazy na jednotlivé přednášející. Ty, které jsme nestihli položit či řádně probrat, jsme potom rozebrali ještě během afterdrinku. Ideálka.

Závěrem nezbývá než ještě jednou poděkovat Seznam.cz za pozvání. Moc jsme si to užili a získané informace a novinky jsme okamžitě zapojili do optimalizace PPC kampaní našich klientů.

Už teď se těšíme na další ročník!

Zaujal tě tento článek? Sdílej ho na svém Facebooku.

Zůstaňte s námi v kontaktu

Zaujal vás tento článek?
Přihlaste se k odběru našeho e-mailového zpravodaje xNews a žádné další novinky vám neutečou!

Navštivte nás:
XART s.r.o.
Novosady 40
(vedle klubu Rock Depo)

Velké Meziříčí
Jsme vám k dispozici
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Nahoru