Obsahové kampaně PPC – Budujte značku ve světě bannerů, videí a kreativy
Obsahové kampaně jsou skvělým způsobem, jak oslovit potenciální zákazníky dřív, než začnou aktivně hledat. V procesu STDC je to právě fáze "SEE", o které jsme již psali v minulosti. Pokud vás spíš zajímá, jak se dostat na oči lidem ve chvíli, kdy už vás hledají, podívejte se na náš článek o vyhledávacích PPC kampaních.
Eliška SedláčkováKde se s nimi potkáte
-
Google Display Network (GDN): Více než 2 miliony webů a aplikací, kde se zobrazují reklamy z Google Ads.
-
Sklik obsahová síť: Zaměřená na české prostředí – weby jako Novinky.cz, Seznam Zprávy a další partneři Seznamu.
Jak cílit v obsahových kampaních
- Podle zájmů a chování uživatele
- Demografické cílení
- Remarketing
- Kontextové cílení
- Cílení podle umístění
Formáty reklam
- Bannery
- Responzivní reklamy
- Videa
- Rich media
| Google Ads | Sklik | |
| Dosah | globální síť | český internet |
| Cílení | přesné možnosti | přesné na české uživatele |
| Formáty | různé, vč. videí | různé, vč. videí |
| Náklady | obvykle vyšší | obykle nižší |

