Vizuální identita, firemní identita, korporátní styl, grafický manuál, ... všechny tyto termíny se týkají stejného tématu: způsobu, jakým vaše společnost vystupuje navenek. Jaké má logo, jaké používá barvy, písmo, ikony a další grafické prvky.
Dobře zpracovaný vizuální styl v praxi znamená, že máte svou jedinečnou image. Že vaše vizitky, letáky, billboardy, webové stránky, podpisy v e-mailu atd. nejsou jednou takové, podruhé makové. Že každý na první pohled pozná, že jde o vaši firmu.
Pokud už takovou originální firemní identitu máte, bude nám ctí ji při tvorbě vašeho webu a vašich propagačních materiálů používat.
A pokud nemáte, nevadí. Společně ji najdeme a připravíme vám osobitou firemní image, na kterou nikdo nezapomene.
Snažíte se vymyslet originální slogan, PR článek, reklamu na Facebook, PF, banner nebo leták a pořád to není ono? Chybí tomu šťáva? Tak se netrapte a nechte to na kreativcích - týpcích s hlavou plnou nápadů, kteří dokáží vdechnout život každé reklamě a udělat z ní nezapomenutelnou, šťavnatou záležitost.
I v XARTU několik kreativců máme, takže se na nás neváhejte obrátit pokaždé, když vám dojdou slova či myšlenky.