WT100

BARVY-LAKY U PEPÁNKA

Marketing pro e-shop s malířskými potřebami
43 %
růst celkové návštěvnosti
150 %
růst organické návštěvnosti

Autory e-shopu sice nejsme, ale z hlediska marketingu se o něj staráme příkladně. :) Úkol zněl jasně: Zpřehlednit a zjednodušit původní rozdělení kategorií a podkategorií. 

  • Web byl členěný do cca 40 hlavních kategorií, takže nebylo jednoduché dostat se k hledanému produktu. Po důkladně analýze klíčových slov a brainstormingu celého marketingového týmu se nám povedlo vytvořit vzdušnou, přehlednou strukturu se 7 hlavními kategoriemi.
  • Překlopení na novou strukturu probíhalo během měsíce ledna 2020.
  • Od začátku února do půlky března 2020 se celková návštěvnost e-shopu zvedla o 43 % (ve srovnání s předchozím rokem). Google tato změna oslovila dokonce natolik, že nám zvedl organickou návštěvnost o 150 % - to je fakt BOMBA. :)

Klient:
BARVY-LAKY U PEPÁNKA

Dodané služby:
  • komunikační strategie
  • brand - analýza a návrh značky
  • personální kampaně
  • analýzy návštěvnosti
  • konverzní optimalizace
Podobné projekty z dílny XART
SANBORN a.s.
HR kampaně pro českou strojírenskou společnost vyvážející do celého světa
ZEVAR, s. r. o.
Web pro výrobce teplonostných kapalin
JITOM Elektro
Prezentace systému pro ozvučení kostelů, kaplí a chrámů
Máte zájem o podobný projekt?
Tato položka je povinná
E-mailová adresa nebyla zadná ve správném formátu
Nesprávný formát
Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí zpracování osobních údajů.
Tato položka je povinná
Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí zpracování osobních údajů.
Nesprávný formát

Anebo raději voláte?

Nebo je libo kávu?

Navštivte nás
XART s.r.o.
Novosady 40
Velké Meziříčí
594 01
Nahoru