xartDoba webová
je doba webová

WT100

BARVY-LAKY U PEPÁNKA

Marketing pro e-shop s malířskými potřebami
43 %
růst celkové návštěvnosti
150 %
růst organické návštěvnosti

Autory e-shopu sice nejsme, ale z hlediska marketingu se o něj staráme příkladně. :) Úkol zněl jasně: Zpřehlednit a zjednodušit původní rozdělení kategorií a podkategorií. 

  • Web byl členěný do cca 40 hlavních kategorií, takže nebylo jednoduché dostat se k hledanému produktu. Po důkladně analýze klíčových slov a brainstormingu celého marketingového týmu se nám povedlo vytvořit vzdušnou, přehlednou strukturu se 7 hlavními kategoriemi.
  • Překlopení na novou strukturu probíhalo během měsíce ledna 2020.
  • Od začátku února do půlky března 2020 se celková návštěvnost e-shopu zvedla o 43 % (ve srovnání s předchozím rokem). Google tato změna oslovila dokonce natolik, že nám zvedl organickou návštěvnost o 150 % - to je fakt BOMBA. :)

Klient:
BARVY-LAKY U PEPÁNKA

Dodané služby:
  • komunikační strategie
  • brand - analýza a návrh značky
  • personální kampaně
  • analýzy návštěvnosti
  • konverzní optimalizace
Podobné projekty z dílny XART
Oční optika a optometrie NĚMEC, s.r.o.
Web pro velkomeziříčskou optiku
Number One Barbershop
Svět stvořený pro muže
Prague Medical Care Department, s.r.o.
Web pro pražskou soukromou kliniku
Máte zájem o podobný projekt?
Tato položka je povinná
E-mailová adresa nebyla zadná ve správném formátu
Nesprávný formát
Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí zpracování osobních údajů.
Tato položka je povinná
Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí zpracování osobních údajů.
Nesprávný formát
Navštivte nás na Rozkoši
XART s.r.o.
Novosady 40
(vchod z ulice Rozkoš,
vedle kavárny Pink Panther)

Velké Meziříčí
Nahoru