WT100

Weby, e-shopy a aplikace

Prezentujte svou firmu na internetu tak, jak si zaslouží!

V 7 krocích vám připravíme perfektní web, e-shop nebo aplikaci na míru


Webdesignu už se věnujeme už více než 20 let. Za tu dobu jsme získali spoustu zkušeností s nejrůznějšími klienty a i pro vás můžeme v 7 krocích vytvořit  jakékoliv webové stránky:

  • reprezentativní firemní web
  • e-shop propojený se zbožovými vyhledávači, platebními bránami atd.
  • obsáhlý informační portál
  • webovou aplikaci na míru
  • jednoduchou jednostránkovou microsite

A tady je slíbených 7 kroků k novému webu:

  1. DŮKLADNÉ POZNÁNÍ - Úplně na začátku zjistíme, co a komu byste na svém webu rádi prezentovali nebo prodávali. A na oplátku vás seznámíme s naším stylem práce a prověřenými postupy.
  2. JEDINEČNÝ KONCEPT - V dalším kroku společně najdeme vaše jedinečné prodejní argumenty a navrhneme, jak je na webu zdůraznit. Zároveň se vžijeme do vašich typických zákazníků a promyslíme, jak jim web přizpůsobit. Jejich pohodlí je to hlavní. Na základě toho načrtneme jednoduchý model rozložení vašeho webu neboli wireframe.
  3. ORIGINÁLNÍ KREATIVA - Grafika webu by měla odpovídat vašemu korporátnímu stylu. Pokud ho ještě nemáte, žádný strach. Společně ho určitě najdeme a připravíme vám originální firemní identitu.
  4. VIRTUÁLNÍ ŽIVOT - Ze schválené grafiky vytvoříme responzivní šablonu na míru vašemu webu a přivedeme ho tak k virtuálnímu životu.
  5. PEČLIVÉ PROGRAMOVÁNÍ - Statickou šablonu nahrajeme na web a naši vývojáři následně „poladí" nově zrozené stránky k vaší i naší plné spokojenosti.
  6. NENÍ FORMY BEZ OBSAHU - Váš web naplníme daty (články, kontakty, produkty, obrázky apod.) podle předchozí domluvy s vámi. Mimochodem pokud se svými "starými" texty nejste příliš spokojení, nevadí - naši copywriteři vám pomohou napsat nové.
  7. TESTOVÁNÍ - Hotovou verzi webu po důkladném otestování (každý web podléhá výstupní kontrole) zveřejníme a předáme „do vašich rukou".

A dál? Rádi vám pomůžeme s propagací vašeho nového webu pomocí internetového marketingu. Stejně tak vám budeme k dispozici vždy, když budete chtít web aktualizovat nebo rozšiřovat.

 

Vyrostli jste, ale váš e-shop nestíhá držet krok?

  • Ručně přepisujete objednávky do účetnictví?

    Automatizace je dnes standard, ne luxus.

  • Napojení e-shopu skřípe?

    Naučíme e-shop komunikovat se všemi systémy.

  • Tvůrce e-shopu nekomunikuje a neaktualizuje?

    My s vámi držíme krok a kontakt i po spuštění.

  • Chcete expandovat, ale narážíte na limity systému?

    Postavíme e-shop, který s vámi bude růst.

POJĎME TO ZMĚNIT!

Jste jen 4 kroky od e-shopu, který vám bude prodávat. 

Nečekáte měsíce na zázrak. Hned od začátku se vás chytne tým odborníků, kteří postaví, vylepší či napojí e-shop podle vašich skutečných potřeb. Nejsme one-man show. Máme 40 profíků, ze kterých sestavíme ideální tým právě pro vás.

  •  
     

    Dáme si schůzku, kde zjistíme, co váš e-shop opravdu potřebuje. Chceme rozumět vašemu podnikání i zákazníkům, abychom navrhli řešení, které dává smysl.

  •  
     

    Připravíme návrh řešení, které šetří čas, nervy i klikání. Postaráme se o automatizaci, chytré propojení a jednoduché ovládání – pro vás i pro zákazníky.

  •  
     

    Postavíme vám e-shop, který je připravený prodávat hned. Žádná polovičatá řešení – otestujeme, proškolíme, nastavíme, spustíme. A vy už se pak můžete těšit na objednávky.

  •  
     

    Pomůžeme vám růst. A pořádně. Když je web venku, začíná jízda. Rozjedeme marketing, podíváme se na data a nastavíme vše tak, aby váš byznys šlapal naplno.

 

Proč e-shop od nás?

  • Vše tvoříme na míru. Žádné šablony, které vás časem začnou brzdit. Náš e-shop roste s vámi.

  • U nás víte, na čem jste. Jsme v kontaktu, nic se neděje za zavřenými dveřmi. Průběžně víte, na čem jste a proč to děláme.

  • Dostáváte pravidelné aktualizace. E-shop nenecháme u ledu, ale pravidelně ho vylepšujeme, přidáváme funkce a držíme ho v kondici.

  • Potřebujete vlastní vychytávku? Žádný problém. Naprogramujeme ji na míru. Když něco potřebujete, prostě to uděláme – bez zbytečného zdržování.

Funkce a vychytávky

Co váš e-shop naučíme?

  • Automatické propojení s ERP systémy (Pohoda, Money, WinFAS, Helios, SAP či jakýkoliv jiný systém) - žádné ruční přepisování objednávek, žádné ztracené faktury

  • Napojení na dopravce a platební brány - Zásilkovna, PPL, GoPay, ThePay, PayU – vše bez starostí

  • Chytré vyhledávání (elastic search) - najde i to, co zákazník neumí správně napsat

  • Exporty na srovnávače zboží - Heuréka, Zboží, Google nákupy, Allegro, Glami, atd.

  • B2B a B2C režimy v jednom - jiné ceníky, zákaznické zóny, kopírování předchozích objednávek

  • Jazykové mutace, měny a překlady - připravený na expanzi

  • Konfigurátory zboží na míru s automatickým výpočtem ceny

  • Poptávkový košík - když chcete, aby uživatel zboží poptal, ale cenu s ním řešíte individuálně

  • Bonusové systémy, dárky a motivace k nákupu - věrnostní program bez excelu od účetní

Co je u našeho e-shopu samozřejmostí?

  • Intuitivní nákupní proces pro zákazníka (UX, UI řešíme již v první fázi)

  • Moderní vzhled e-shopu

  • Snadná správa obsahu, kterou zvládne každý

  • Bezproblémové zobrazení i pro mobily a tablety (responzivní design)

  • Naše eshopy jsou blind friendly!

  • Eshopy splňují parametry technické SEO optimalizace

  • Pravidelné měsíční aktualizace

  • E-shopy splňují zákonnou legislativu

Ozvěte se. Čím dřív začneme, tím dřív to poběží.

Nezávazně si popovídáme, co váš e‑shop potřebuje. A my vám rádi pomůžeme.

Rádi vám představíme náš e-shop blíže

Prosím, zadejte doménu e-shopu
Tato položka je povinná
Prosím, vyplňte své jméno
Prosím, zkontrolujte e-mailovou adresu
Prosím, zadejte Váš telefon
Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí zpracování osobních údajů.
Nesprávný formát

* takto označená pole jsou povinná

Digitalizace procesů, reporting a přehledy přímo pro vaši firmu

  • Šité na míru

    Přizpůsobení IT procesů firmě

  • Vyplníme mezery

    Napojení na informační a skladové systémy, doplňky krabicového softwaru

  • Vždy přístupné

    Vlastní mobilní aplikace

  • Ušetří čas

    Zefektivnění práce a zaměstnanců

Funkční prototyp v co nejkratší době

Při vývoji aplikací na míru vždy postupujeme agilně. Díky tomu pro vás dokážeme v krátké době vytvořit minimální funkční celek s okamžitým reálným přínosem a poté budeme pokračovat s další funkcionalitou. Přírůstky vaší aplikace vám budeme prezentovat během pravidelných schůzek, v rámci kterých také vždy společně zkonzultujeme další směřování projektu a jeho operativní změny včetně nových funkcionalit.

  •  
     

    Nezávazná konzultace: nejprve si spolu sedneme a probereme vaše potřeby

  •  
     

    Rámcový návrh: popíšeme si, co a jak by mělo ve vaší aplikaci fungovat

  •  
     

    Za 2–3 týdny vám dodáme první verzi aplikace (další přírůstky na bázi SPRINTŮ)

  •  
     

    Pomocí pravidelných SPRINTŮ a schůzek aplikaci stále posouváme dopředu

SPRINT Spoluurčujete
průběh vývoje
Neustále víte,
na čem pracujeme
Scházíme se pravidelně
každý týden
Udržitelný
vývoj
Zapojujeme
reálné uživatele

Zajistíme pro vás

Lidská tvář

  • orientujeme se na vás a vaši firmu

  • nejsme svázáni pravidly příliš rozsáhlých informačních systémů

  • nahradíme vám Excel a zbavíme vás složitého vyplňování a zdlouhavých příprav reportů

  • připravíme pro vás intuitivní kompletaci plánování

  • zajistíme propojení s dalšími informačními systémy

  • pomůžeme vám nasadit procesy v reálném prostředí s reálnými uživateli

  • místo dlouhých analýz vytváříme funkční prototypy s konkrétními ukázkami

  • mluvíme s vámi lidskou řečí

  • už po pár týdnech budete skutečně vědět, jak vaše firma funguje

Programátorské pozadí

  • CRM systémy pokrývající celý životní cyklus obchodu s přesahem do dalších oblastí

  • aplikace pro odvádění výroby a vyhodnocení efektivity výroby - např. odvádění na dotykových obrazovkách a vyhodnocení s přenosem dat z/do informačního systému

  • docházkové systémy na míru - i pro mobilní telefony

  • aplikace pro datové manipulace - např. zpracování objednávek od zákazníků s výstupem pro informační systém

  • WMS systémy - systémy řízení skladů s využitím PDA zařízení se čtečkou čárových kódů nebo s využitím skladových lokací (skladových buněk) s čárovými kódy a navigací skladového operátora; WMS systémy můžeme také podpořit periferiemi ze světa IoT (chytrých zařízení), např. chytrým tlačítkem

  • systémy pro evidenci a fotodokumentaci

  • online rezervační systémy

Tým vývojářů osobně:

Martin Holík
Martin Holík
vedoucí týmu, analytik
Martin Hons
Martin Hons
vývojář
Petr Špinar
Petr Špinar
vývojář

Naši spokojení klienti

Proč spolupracovat s námi?

  • 14 let zkušeností s ERP systémy

  • Vlastní tým zkušených vývojářů

  • Komunikace - vedeme spolu běžný rozhovor a máme přímý kontakt s uživateli aplikace

  • Agilní přístup

  • Jste neustále v obraze - víte, na čem pracujeme

  • Nesvazujeme vás pravidly

  • Ovládáte směr vývoje, společně stanovujeme priority

  • Propojení s hardwarem

Nejčastěji vás zajímá

  • Jak postupovat, když potřebuji změnu v hotové aplikaci?

    Pokud máte aplikaci od nás, stačí se nám ozvat a domluvíme se na postupu.

    • Pokud vaši aplikaci udržujeme v rámci technologické podpory, dohodneme si rámcový rozsah práce a poté se ihned pustíme do úprav.
    • Pokud jde o starší typ aplikace bez služby technologické podpory, provedeme nejdříve aktualizaci na stávající technologie a následně zahájíme práce dle dohodnutého rozsahu.


    Pokud máte aplikaci od jiného dodavatele
    , nejprve posoudíme, jestli její převzetí a další úpravy dávají ekonomický smysl, anebo by bylo lepší vytvořit aplikaci novou. Převzetí aplikace totiž nemusí být vždy jednoduché a nemusí dávat smysl z pohledu investic vložených do vývoje, což pro vás rádi nezávazně posoudíme.

  • Za jak dlouho budu mít první funkční verzi aplikace?

    U vývoje aplikace záleží především na rozsahu prvního celku, který označujeme jako minimální funkční celek. Ten se odvíjí od definované minimální funkčnosti, která je použitelná pro uživatele aplikace. Obecně lze říci, že první viditelná hodnota může být hotová už po dvou týdnech od zahájení prací. Záleží to ovšem na rozsahu týdenního sprintu (počet hodin investovaných týdně do vývoje aplikace) a rozsahu minimálního funkčního celku, který se projekt od projektu liší.

    Naší snahou je vždy dosáhnout minimálního funkčního celku co nejdříve, abychom v nebližší možné době získali zpětnou vazbu od uživatelů aplikace, a mohli tak případně korigovat další směřování vývoje.

  • Kolik stojí vývoj aplikace na míru?

    Aplikace vyvíjíme agilně, velkou výhodou tedy je, že veškeré náklady jsou předvídatelné a o celkové výši rozpočtu rozhoduje pouze klient.

    Nemůžeme jednoznačně říci, kolik vás aplikace na míru bude stát, protože cena je vždy závislá na rozsahu vašich požadavků, na začátku od nás ale samozřejmě dostanete rámcovou nabídku na základě hrubé analýzy vašich požadavků. Další vývoj už probíhá v rámci týdenních přírůstků.

    Rámcově by se cena aplikace dala stanovit od nižších stovek tisíc Kč až po více než milion Kč u velmi rozsáhlých aplikací. Nicméně vy jakožto klient máte vždy možnost v rámci týdenních sprintů říci "STOP"  ve chvíli, kdy je pro vás funkčnost aplikace dostačující.

  • Jak dlouho trvá vývoj aplikace na míru?

    Jednoduchou odpovědí by bylo: "To je na vás, na zákazníkovi."

    Délka vývoje aplikace na míru je závislá na rozsahu vašich požadavků a obvykle trvá dva a více měsíců. Rozsáhlé aplikace vznikají i déle než rok. Z tohoto pohledu je důležité říci, že každá aplikace je už v průběhu svého vývoje reálně využívána, a to od dodání minimálního funkčního celku. Následný vývoj probíhá přidáváním funkčních celků (přírůstků) do už existující aplikace.

  • Jak probíhá vývoj aplikace na míru?

    Při vývoji aplikací na míru vždy postupujeme agilně. To nám umožňuje vytvořit v krátké době minimální funkční celek, který pro vás bude mít okamžitý reálný přínos, a následně pokračovat s rychlými přírůstky dalších funkcí.

    Důležitou součástí agilního vývoje jsou pravidelné schůzky, v rámci kterých vám budeme prezentovat přírůstky aplikace a společně budeme konzultovat další směřování projektu a jeho operativní změny včetně nových funkcionalit.

    Vývoj aplikace je zkrátka velmi úzká dvoustranná spolupráce a zákazník v ní má hlavní slovo v případě realizačních priorit a výběru variant realizace dílčích prací.

 

Svůj web můžete hravě spravovat pomocí redakčního systému RE:X. Anebo to prostě nechte na nás.


RE:X je náš vlastní systém pro správu obsahu webových stránek a celá ta magie na pozadí našich webů. Umožní vám publikovat nové články, kontakty, fotografie, tabulky atd. Pokud se vám ovšem do správy webu nechce nebo na to prostě nemáte čas, můžete to klidně nechat na našich redaktorech. V redakčním systému se perfektně orientují a zpracují tak vaše požadavky rychle a efektivně.

RE:X je bezpečný a intuitivní. A stále ho rozšiřujeme o nové funkce.

Věříme mu. A on se nám za to odvděčuje čím dál příjemnějším ovládáním a snadnějším vývojem nových komponent - různých konfigurátorů, kalkulátorů, exportů statistik a dalších aplikací, které vám usnadňují zpracování dat.

Vydáváme pravidelné aktualizace

Garantujeme vám, že RE:X nestárne - narozdíl od běžnch open source systémů. Díky našim aktualizacím jej udržujeme po technologické stránce stále aktuální. Aktualizace vydáváme zpravidla 1x měsíčně.

 

 

Pojďte do toho s námi
Tato položka je povinná
E-mailová adresa nebyla zadaná ve správném formátu
Nesprávný formát
Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí zpracování osobních údajů.
Tato položka je povinná
Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí zpracování osobních údajů.
Nesprávný formát

Anebo raději voláte?

Nebo je libo kávu?

Navštivte nás:
XART s.r.o.
Novosady 40
(vedle klubu Rock Depo)

Velké Meziříčí
Jsme vám k dispozici
info@xart.czTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Nahoru