Kromě kampaní na sociálních sítích máme pro společnost OP servis dlouhodobě spuštěné PPC kampaně v sytémech Google Ads a Seznam Sklik s cílem zvýšit návštěvnost webu a přivést na něj víc potenciálních zákazníků.
Tento typ kampaní automaticky optimalizuje obsah reklam na základě analýzy výkonu a chování uživatelů za jednoznačným účelem: prodat více autostanů James Baroud a jejich příslušenství. Díky přesnému cílení a dynamickému přizpůsobení obsahu reklam dosahujeme nejen nárůstu objednávek, ale také snížení nákladů na akvizici.
Potenciální zákazníky dále oslovujeme přes vyhledávací kampaně s cílením na klíčová slova týkající se autostanů James Baroud a také skrz dynamické vyhledávací reklamy, které automaticky cílí na klíčová slova obsažená na vybraných stránkách e-shopu opservis.cz.
Obsahové kampaně pro OP servis cílíme na specifické publikum se zájmem o kempování v přírodě a svobodné cestování s vlastním autostanem.
A abychom maximalizovali úspěšnost, využíváme i remarketing. Tímto způsobem oslovujeme potenciální zákazníky, kteří nedokončili objednávky - připomínáme se jim.