Společnost OP servis se na nás obrátila s cílem zvýšit prodej prémiových střešních stanů značky James Baroud. Za tímto účelem jsme připravili a spustili reklamní kampaň na sociálních sítích zaměřenou na maximalizaci konverzí.
Naším hlavním cílem bylo efektivně oslovit cílovou skupinu dobrodruhů, outdoorových nadšenců a cestovatelů, kteří oceňují kvalitu a spolehlivost produktů James Baroud.
Pomocí efektivního využití optimalizace na konverze a silné kreativě se nám prostřednictvím této kampaně podařilo zvýšit tržby e-shopu. Jako mimořádně úspěšné se přitom ukázaly zejména videoreklamy, které generovaly nejen vysoké počty zhlédnutí, ale také přímé nákupy.
Kromě kampaní na sociálních sítích máme pro společnost OP servis dlouhodobě spuštěné PPC kampaně v sytémech Google Ads a Seznam Sklik s cílem zvýšit návštěvnost webu a přivést na něj víc potenciálních zákazníků.
Tento typ kampaní automaticky optimalizuje obsah reklam na základě analýzy výkonu a chování uživatelů za jednoznačným účelem: prodat více autostanů James Baroud a jejich příslušenství. Díky přesnému cílení a dynamickému přizpůsobení obsahu reklam dosahujeme nejen nárůstu objednávek, ale také snížení nákladů na akvizici.
E-shop opservis.cz sice nepochází z dílny XART, ale to nám nebrání pomáhat klientovi se SEO a copywritingem.
V rámci těchto aktivit mimo jiné zajišťujeme:
Prostřednictvím tohoto programu zajišťujeme pro klienta pravidelný a dlouhodobý marketingový rozvoj jeho projektu a zároveň garanci kapacit našeho marketéra, který projekt vede, zaštiťuje a komunikuje. Jeho úkolem je také příprava, plnění a vyhodnocování mediaplánu neboli harmongramu konkrétních marketingových aktivit na míru na určité období.
Samozřejmostí je i průběžné reportování - klientovi pravidelně zasíláme marketingový report, kde najde okomentované grafy návštěvnosti svého webu, statistiky běžících kampaní, pozice webu ve vyhledávačích atd.