Volba společnosti XART s.r.o. byla naprosto klíčová v rozvoji naší firmy a mohu ji vřele doporučit. Za uplynulý rok nám její vývojáři p. Holík a p. Novotný vytvořili ucelený, jednotný a lehce ovladatelný systém obsahující tyto moduly přímo na míru naší firmy: Docházkový systém, Plánovací výrobní kalendář, Harmonogramy v Gantu, Systém pro projekční úkoly, Firemní intranet s aktualitami z naší firmy, databází znalostí, podněty ke zlepšení atd.
Na dalším rozšiřování aktivně spolupracujeme. Důležité však je, že byl celý systém velmi kladně přijat našimi spolupracovníky, kteří jej aktivně využívají a sami dávají podněty k vylepšení či doplnění. Ze 106 zaměstnanců naší firmy není jediný, kdo by tento systém nezvládl. Ještě jednou tedy velké díky vývojářům společnosti XART s.r.o. a velmi se těším na další spolupráci.
Ing. Karel Věžník / jednatel
Na začátku byl požadavek klienta - vytvořit mobilní aplikaci, která bude sloužit k evidenci docházky stavebních dělníků. Cílem bylo nahradit papírové docházky, čímž by došlo k razantní úspoře administrativy.
S postupným vývojem zakázky jsme doplňovali i další užitečné funkce a aplikaci tak rozšířili např. o kalendář, interní novinky, apod.
Tím náš vývoj této aplikace rozhodně nekončí, neustále rozšiřujeme její možnosti, ať už se jedná o tipy na vylepšení z naší strany anebo ze strany zákazníka. Spolupráce nás zkrátka baví!
Webové stránky "Buildingu" jsme vzali z gruntu. S klientem jsme si nejprve podrobně popovídali o jeho činnosti, zanalyzovali konkurenci, klíčová slova, připravili novou strukturu a v rámci UX navrhli prototyp. Díky těmto krokům jsme zrealizovali web, který plní svoji funkci, cílové skupiny zde najdou potřebné informace, a to včetně působivých referenčních zakázek.
Pro klienta zajišťujeme správu a optimalizaci PPC kampaní s důrazem na výkon, sezónnost a lokální cílení. Sledujeme průběžně výsledky jednotlivých typů kampaní (vyhledávací, obsahové, remarketingové) a reagujeme na jejich efektivitu. Pravidelně dochází k testování reklamních textů, cílových stránek a klíčových slov, což nám umožňuje maximálně využít rozpočty a zvyšovat konverzní poměr. Vše je podloženo přehledným reportingem a zpětnou vazbou na pravidelných schůzkách.
Dlouhodobě pracujeme s obsahem webu a jeho optimalizací pro vyhledávače. Navrhujeme a vytváříme cílové stránky, upravujeme strukturu webu, pracujeme s alternativními texty obrázků a technickými prvky, které ovlivňují dohledatelnost. Do spolupráce zapojujeme také tvorbu blogových článků a referencí, které zvyšují důvěryhodnost a přirozený dosah webu. Výsledky monitorujeme pomocí nástrojů na sledování pozic ve vyhledávačích a návštěvnosti.
V rámci tvorby webu zajišťujeme také služby v oblasti hostování stránek. Klientům garantujeme pravidelné bezpečnostní audity, dostupnost služeb SLA 99,9 %, zálohování v pravidelných intervalech, webové rozhraní pro administraci služeb a vyhrazený prostor pro web ve výši 50 GB s možností rozšíření o další balíčky prostoru navíc.
Naše doménové služby s garancí digitální bezpečnosti zahrnují DNSSEC, SSL, DKIM, SPF, DMARC a IPv6.
Prostřednictvím tohoto programu zajišťujeme pro klienta pravidelný a dlouhodobý marketingový rozvoj jeho projektu a zároveň garanci kapacit našeho marketéra, který projekt vede, zaštiťuje a komunikuje. Jeho úkolem je také příprava, plnění a vyhodnocování mediaplánu neboli harmonogramu konkrétních marketingových aktivit na míru na určité období.
Samozřejmostí je i průběžné reportování - klientovi pravidelně zasíláme marketingový report, kde najde okomentované grafy návštěvnosti svého webu, statistiky běžících kampaní, pozice webu ve vyhledávačích atd.
Vyplňte prosím následující pole a odešlete dotaz