Jak nás jednatel dovezl na Jatka aneb vyhlášení RA Awards 2023
Doba čtení: 5 minut
Je čtvrtek odpoledne, 16 hodin, a my nastupujeme do auta. Skloněné hlavy máme – ale to jen proto, že v mobilech hledáme QR kódy našich vstupenek na letošní vyhlašování Recruitment Academy Awards 2023.
Letošní 8. ročník soutěže pro firmy, které mění HR marketing, se koná opět v zajímavém prostoru pražské Holešovické tržnice, který se jmenuje Jatka78.
Soutěž Recruitment Academy Awards vznikla, jak je uvedeno v hlavičce webu pořadatelů, za účelem inspirace, edukace a zviditelnění nejlepších projektů v oblasti HR marketingu, employer brandingu a recruitmentu. Nezávislá porota složená z odborníků z oblasti recruitmentu, HR, marketingu a dalších oborů vybírá finalisty a vítěze v 6 různých kategoriích.
Naše ambice jsou nemalé. Přihlásili jsme se letos hned do několika kategorií: Pracovní inzerát roku, Náborová kampaň roku, Kariérní video roku i Recruiter roku. Ještě zbyly kategorie Kariérní stránky roku, Referral program a Edenred Wellbeing Award. Ty jsme si dali za cíl do roku příštího. A hlavně, my se chceme nejen inspirovat, ale hlavně chceme být inspirací ostatním!
Náš malý zájezd, čítající 7 osob, dorazil na místo určení krásně na čas, bez bloudění a zbytečné nervozity. Protože se účastníci postupně scházeli, využili jsme aktivit, které daný prostor nabídl. Výtečný raut, sklenka šampaňského a 360° video.
Tým HR marketingu v hlavních rolích
Vyhlášení kategorií začíná
Večer začal superlativy na adresu všech zúčastněných, jednotlivých projektů i večera samotného: největší účast, nejvíce přihlášených projektů a obrovské množství kreativních a propracovaných přihlášek, nejen z Česka, ale i Slovenské republiky. Bude oříšek se mezi tím množstvím kvalitních firem s obrovskými HR a marketingovými týmy zviditelnit. Jako první byla vyhlašována kategorie Pracovní inzerát roku, ve kterém jsme nominováni nebyli, ale inspirovali jsme se řešením těch, kteří na podiu stáli.
A docela brzy to cinklo!
Druhou vyhlašovanou kategorií byla Náborová kampaň roku. Moderátorka oznamuje, že nově tuto kategorii rozdělili do dvou menších skupin. Náborová kampaň s malým rozpočtem, a náborová kampaň s velkým rozpočtem. Protože i malé firmy zvládají nádherné kampaně, které stojí za zmínku, ale v porovnání s milionovými rozpočty některých přihlášených by neměly šanci (například Nemocnice Bory, vítěz v kategorii velkých rozpočtů, která obsazovala pro nově stavěnou nemocnici 1 500 pozic zdravotnického personálu). A zde přichází, i když téměř v úvodu celého večera, zlatý hřeb v podobě nominace mezi tři nejlepší náborové kampaně s malým rozpočtem pro nás – pro naši kampaň a náš tým.
Doporučení finalisté byli vybíráni podle následujících kritérií:
Kreativita – jak je kampaň originální, použité komunikační kanály a celkové technické a obsahové zpracování.
Zajímavost – jak je kampaň atraktivní pro kandidáty (engagement).
Efektivita – jak byla kampaň úspěšná.
Na podium jdou Petra s Karolínou a získáváme třetí místo v této kategorii. Je to malý krok pro HR marketing obecně, ale obrovský skok pro nás. I moderátoři večera smekli pomyslný klobouček nad nápaditostí našich kampaní a hlavně nad výší rozpočtu a počtu nových kolegů v našem týmu.
Petra Personalistu roku nezískala, v našich srdcích však ano
Další kategorie máme jako v mlze. Kariérní stránky a kariérní videa roku – pro malé i velké firmy, referral programy i wellbeing program, a jako královská disciplína Personalista roku.
Ač jsme naši nejlepší Petru přihlásili a postoupila do užšího kola, nakonec zvolena nebyla. I přesto je pro nás naší HR královnou, kterou si budeme i nadále hýčkat. To ona dbá na naše spokojená bříška, peněženky, mentální zdraví a snaží se vždy řešit vše s úsměvem. Navíc já osobně bych jí udělila zlatou medaili za pokoru, když jsme nominaci do této královské kategorie spolu řešily. Po videopohovoru v rámci užšího kola mi Petra řekla, že otázky na postup nebyly vůbec jednoduché, a navíc že se ukázalo, že by tuto kategorii měl vyhrát někdo, kdo náboruje stovky lidí, je s nimi v mnohem větším kontaktu a řeší komplexnější záběr. To v naší malé agentuře opravdu nejde. A že je pro ni tím největším oceněním to, že jsme ji do této kategorie sami nominovali.
Však posuďte sami – „reference" mých kolegů na její adresu mluví za vše:
Peťa řeší neuvěřitelný počet úkolů vždy s úsměvem na tváři. Všem chce vyjít vstříc a pro svou všudypřítomnou lidskost je nedocenitelná.
Ivo, copywriter
Peťa je ztělesněním empatie, vstřícnosti, profesionality a optimismu. Neumím si představit lepší personalistku.
Hanka, copywriterka
Vždy usměvavá Peťa nenechá nikoho ve štychu a je radost s ní spolupracovat. Je to člověk, na kterého se mohu spolehnout.
Petra, konzultantka online marketingu
Peťa je naše sluníčko. Pro firmu Peťa dýchá a žije, anebo můžu napsat, že díky Peti firma dýchá a žije. Takové srdce naše :)
Honza, grafik
Obdivuji Peťu pro její neuvěřitelný elán a vůli hledat řešení pro jakoukoli situaci. Je pozitivní a empatický člověk, na kterého se můžu 100% spolehnout.
Katka, konzultantka online marketingu
Peťa je naše firemní zlatíčko. Neujde jí, když se něco děje, a okamžitě nabízí pomocnou ruku. Vždy má úsměv na tváři a rozdává pozitivní energii.
Kája, specialistka na sociální sítě
I přesto, že jsem ve firmě teprve několik týdnů, všimla jsem si, jak ke všem zaměstnancům Petra přistupuje se stejnou zodpovědností a péčí. Obdivuji její všestranné nadání a nadšení, s jakým vykonává svoji práci.
Adéla, sekretářka
Peťa je jedním slovem skvělá. O lidi v XARTu se opravdu zajímá - záleží jí na tom, jak se cítí. Nejsou to fráze, ale jde to přímo od srdce.
Aleš, obchodní ředitel
Závěrem
Tímto bych akci RA AWARDS 2023 považovala téměř za uzavřenou. Ještě zbývá umístit nádherný diplom na našem schodišti slávy a jako předsevzetí pro nás všechny si dát: zůstat tím XARTem, jako jsme teď (a v příštím roce vyhrát kategorie Wellbeing firma a Kariérní video roku). Menší cíle nemáme. :)