xart
Doba webová
je doba webová
Služby
Weby, e-shopy, aplikace
Internetový marketing
HR kampaně
Vizuální styl a kreativa
Zabezpečení dat
Výroba reklamy a tisk
Pořádání eventů
Foto a video
Školení
Workshop: Trendy, co hýbou HR světem
Školení: Pracovně právní vztahy
Školení: Efektivita a spokojenost zaměstnanců
Školení: Metody při výběru zaměstnanců
Pronájem LED TV u Kauflandu
Reference
O nás
Kdo jsme
XART ve filmu
Jak šel čas
Proč s námi?
Naši partneři
Pomáháme
Ocenění
Blog
Kariéra
Proč do XARTu?
Markeťák
Social Media Specialist
Produkční
Backend PHP vývojář
Projektový manažer
PPC specialista
Scrum Master
Technolog výroby reklamy
Frontend vývojář - kodér
Vlastní pozice
Jak probíhá pohovor
Kontakt
Menu
XART blog
Vše
Návody
Online marketing
Technologie
Inspirace
Postřehy
Nástěnka v XARTu
E-E-A-T: Proč Google věří lidem více než strojům
Ivo Svoboda
22. 07. 2025
Svět internetu se mění rychleji než počasí. Google každý rok upravuje své algoritmy, aby nám všem servíroval co nejkvalitnější obsah. A právě tady přichází na řadu jeden důležitý koncept, takzvaný E-E-A-T.
Automatizace dat: Už žádné ruční ťukání. Propojte e-shop se svým systémem
Jan Krčál
02. 07. 2025
Spravujete e-shop a zároveň účetní, skladový nebo ERP systém? Pak víte, že ruční přepisování dat mezi nimi je peklo na zemi. Pomalu a neefektivně. Ale jde to i jinak – pomocí automatizace. V tomto článku vám ukážeme, proč a jak propojit e-shop s interním systémem tak, aby spolu komunikovaly bez nutnosti zásahu člověka. A…
XARTCraft: Jak jsme se přenesli do světa kostek
Denisa Čejková
26. 06. 2025
Naše každoroční teambuildingy mají jedno společné – vždycky překvapí, nabijí energií a posílí týmové pouto. Tentokrát jsme se rozhodli ponořit do světa, kde je všechno z kostek, ale vztahy drží pohromadě. Tohle byl XARTCraft – real-life dobrodružství, kde jsme místo digitálních skinů oblékli…
SEO Copywriting: Jak tvořit obsah, který milují lidé i vyhledávače?
Denisa Čejková
23. 06. 2025
V dnešní online době nestačí pouze tvořit obsah. Aby byl váš text skutečně úspěšný, musí splnit dvě zásadní podmínky: musí být zajímavý pro vaše čtenáře a zároveň optimalizovaný pro vyhledávače. Pojďme se podívat, jak na to.
Proč by obec/město mělo mít moderní logo a nezůstat u tradičního erbu?
Jan Chmelíček
13. 06. 2025
Erby jsou nenahraditelnými symboly naší historie. Jsou jako rodinné album, které si s pýchou prohlížíme, ale málokdy ukazujeme návštěvám. Svět se ale mění – a spolu s ním i způsoby, jak se obce a města prezentují navenek. Moderní logo obce erb nenahrazuje. Přináší však nové možnosti, jak…
GEO & AIO - optimalizace obsahu webu pro vyhledávání umělou inteligencí
Ivo Svoboda
02. 06. 2025
V oblasti online marketingu se stává stále důležitější zaměřit se na optimalizaci obsahu nejen pro vyhledávače, ale také pro umělou inteligenci. Pracujeme s GEO (Generative Engine Optimization) a AIO (AI Optimization), což znamená přípravu a optimalizaci obsahu webu, který efektivně oslovuje uživatele prostřednictvím odpovědí…
Sklik Expert fórum 2025
Eliška Sedláčková
29. 05. 2025
Dne 28. května 2025 jsme měli jakožto certifikovaná agentura možnost zúčastnit se Sklik Expert fóra 2025, které se konalo v inspirativních prostorách DOX+ v pražských Holešovicích.
Tone of Voice: Vytvořte hlas značky, který rezonuje
Michaela Kosičová
14. 05. 2025
Vaše značka má skvělý vizuální styl, chytlavý slogan, rozeznatelné logo. Ale má svůj vlastní hlas? Zajistěte, aby zákazníci rozpoznali váš tone of voice na první pohled a nastavte ho tak, aby oslovoval správné publikum. Na následujících řádcích vám s tím pomůžeme.
HR klub: Inspirace, sdílení a nové trendy
Eva Maráková
17. 04. 2025
V XARTu jsme si vytvořili vlastní HRrrr komunitu – živý prostor pro sdílení nápadů, hledání řešení výzev v oblasti HR, plánování kampaní pro naše klienty a objevování nových cest, jak posouvat personalistiku nejen u nás, ale i u našich zákazníků. Věnujeme se tu například tomu, kde a jak…
Obsahové kampaně PPC – Budujte značku ve světě bannerů, videí a kreativy
Eliška Sedláčková
14. 04. 2025
Obsahové kampaně jsou skvělým způsobem, jak oslovit potenciální zákazníky dřív, než začnou aktivně hledat. V procesu STDC je to právě fáze "SEE", o které jsme již psali v minulosti. Pokud vás spíš zajímá, jak se dostat na oči lidem ve chvíli, kdy už vás hledají, podívejte se na náš…
Vyhledávací kampaně PPC – Buďte vidět přesně ve chvíli, kdy vás lidé hledají
Eliška Sedláčková
14. 04. 2025
PPC (Pay-Per-Click) reklama je skvělý způsob, jak dostat vaše produkty nebo služby před lidi ve chvíli, kdy je aktivně hledají. A právě vyhledávací kampaně jsou jejím nejklasičtějším a zároveň velmi efektivním nástrojem. Fungují tak, že se reklama zobrazí ve výsledcích vyhledávání (například…
7 detailů, které dělají z e-shopu mašinu na peníze
Michaela Kosičová
26. 03. 2025
E-shopy dnes rostou jako houby po dešti, ale jen zlomek z nich se stane opravdovým strojem na peníze. Co odlišuje ty nejlepší weby od těch, které se topí v průměru? Detaily. Každý úspěšný e-shop stojí na pevných základech – dobře promyšlené strategii, marketingu i technické stránce. A jsou to právě drobnosti,…
Tiskoviny, které by neměly chybět žádné firmě
Zuzana Kamanová
06. 03. 2025
V době digitální komunikace by se mohlo zdát, že tiskoviny jsou na ústupu. Jenže skutečnost je jiná. Papír má totiž jednu velkou výhodu – je hmatatelný. Kvalitně zpracovaná tiskovina tak zůstává v rukou zákazníka dlouhodobě. V tomto článku se podíváme na nejdůležitější firemní…
Přední pozice v neplaceném vyhledávání na Googlu? Jde to...
Ivo Svoboda
25. 02. 2025
Máte pocit, že přední pozice v neplaceném vyhledávání na Googlu jsou jenom mýtus? Nebo je snad nutné umět čarovat? Jde vůbec sesadit giganty, kteří si nejlepší pozice zuby nehty drží? Připravili jsme pro vás SEO recept, který vám pomůže dostat se mezi elitu i bez placení za reklamy. Pamatujte však, že zaručit se za…
Doba webová aneb XART má svůj vlastní podcast
Petra Holzerová
12. 02. 2025
Podcasty dnes frčí. Autenticita, snadná dostupnost a možnost konzumace kdykoli a kdekoli z nich dělají ideální platformu pro sdílení know-how. A protože v XARTu sledujeme trendy a rádi zkoušíme nové věci, rozhodli jsme se spustit vlastní video podcast s názvem Doba webová. A co v něm najdete? Tipy, zkušenosti, více i méně vtipné…
Vánoční večírek v XARTu: Den plný smíchu, soutěží a pohody
Radka Štolfová
04. 02. 2025
V XARTu jsme si řekli: "Na chvíli vypneme a hodíme všechny termíny i „urgentní“ úkoly za hlavu – protože jeden den bez stresu ještě nikoho nezabil." Chtěli jsme si užít smích, skvělé jídlo a pořádnou dávku dobré nálady. A tak vznikl náš vánoční teambuilding v prosinci 2024. Ráno…
Optimalizace pro hlasové vyhledávání: Jak být slyšet v digitálním světě
Radka Štolfová
10. 01. 2025
Věk hlasových asistentů je zde. Google Assistant, Siri, Alexa – tito virtuální pomocníci už dnes odpovídají na milióny dotazů každý den. Rozhodně se tedy vyplatí mluvit jejich jazykem. Vítězům v této hře patří nejen vědění, ale i umění přirozeně komunikovat.
Figma: Cesta k dokonalému designu
Radim Lupínek
03. 01. 2025
Představte si nástroj, který spojuje kreativitu, efektivitu a spolupráci v jeden dokonalý balíček. To je Figma. Tento cloudový nástroj není jen obyčejný software - je to most mezi vašimi nápady a realizací. Je ideální pro UX i UI designéry, kodéry, marketéry a projektové manažery, kteří chtějí tvořit společně,…
Co je to PPC?
Eliška Sedláčková
20. 11. 2024
Pay-per-click (PPC) reklamy jsou jednou z nejefektivnějších cest, jak oslovit potenciálních zákazníky. Platíte pouze za proklik na vaši reklamu nebo za počet zobrazení obrázkové reklamy (bannery, HTML5 bannery, responzivní formáty, videa). Máme tu krátký a rychlý přehled, co umíme.
HR trendy z deníčku personalistky
Petra Holzerová
10. 10. 2024
Pamatujete na doby, kdy bylo HR jen o přijímání životopisů a organizování vánočních večírků? Ty časy jsou pryč. Dnes jsme my, personalisté, klíčovými partnery firmy, kteří propojují lidi s firemní vizí a udržují mezi nimi rovnováhu.
Kdo s koho: ChatGPT vs. copywriter
Denisa Čejková
19. 09. 2024
V dnešním světě digitálního marketingu a online komunikace hrají kvalitní texty klíčovou roli. Ať už jde o webové stránky, blogy, e-maily nebo sociální sítě, vhodně napsaný text může rozhodnout o úspěchu či neúspěchu vaší značky.
Budoucnost e-mailingu: Trendy, které změní způsob komunikace
Kateřina Petrová
17. 09. 2024
E-mailing se neustále vyvíjí a přizpůsobuje se novým technologiím i očekáváním uživatelů. V roce 2025 můžeme očekávat změny, které předefinují způsoby, jak oslovujeme své zákazníky.
Jak fotit fotky, které prodávají
Zdeněk Michal
06. 09. 2024
"Karel z účtárny má nový iPhone, blejskneme to na něj", řeknete si s úmyslem ušetřit na profesionálním fotografovi. Pamatujte však na to, že focení není jen o dobrém mobilu. Jde o světlo, úhly, kontrasty, barvy a mnoho dalších faktorů, které rozhodují o tom, zda fotka zaujme vaše potenciální zákazníky. …
Marketingová spolupráce snů
Lucie Bartošová
22. 08. 2024
Najít marketingového klienta snů – ruku na srdce – není jednoduché a může být přirovnáváno ke hledání jehly v kupce sena. Pokud se však sejdou správné okolnosti, může se z tohoto snu stát realita.
Antispamová ochrana na našich webech
Petr Simonides
31. 07. 2024
Pokud máte na svých webových stránkách jakýkoliv formulář, určitě vám z něj už přišel nějaký spam. Přemýšleli jste ale někdy nad tím, jak takové situace vznikají? A kdo za nimi stojí? Jsou to uživatelé, nebo roboti? A lze se vůbec před spamem efektivně a dlouhodobě chránit?
Netradiční reportáž v XARTu
Denisa Čejková
25. 07. 2024
Do XARTu jsem jako specialistka na sociální sítě přišla teprve nedávno a pořád se rozkoukávám. Že se ve firmě pořád něco děje, jsem věděla, ale že až v takové míře? Každý, okolo koho projdu, řeší nějakou obrovskou akci, která je zítra v plánu.
Hup na srub: Táborový teambuilding na Seči
Denisa Čejková
10. 07. 2024
Vzpomínky na dětství, kdy jsme jezdili na tábory, nám vnukly nápad - co takhle náš letní teambuilding ladit právě do tohoto nostalgického duchu? A tak jsme se vydali na Seč, abychom se vrátili do našich dětských táborových let s ranním nástupem, soutěžemi a večerním posezením u táboráku.
Scrum v oddělení marketingu aneb trnitá cesta ke zdravému týmu
Lucie Bartošová
20. 06. 2024
Scrum jako agilní metodiku začali nejprve používat naši kolegové z vývojového oddělení. My na marketingu jsme se mu nějakou dobu bránili a namítali jsme, že u nás žádná taková změna není na místě (nutno říci, že to nám fakt jde). Nakonec si ale scrum našel cestu i do našeho týmu.
Jak pro vás připravujeme workshopy?
Lucie Bartošová
23. 05. 2024
Za pětadvacet let fungování XARTu jsme nabyli spoustu zkušeností a zjistili jsme, co funguje, a co naopak ne. A protože si nechceme naše know-how nechat jen pro sebe, rozhodly se naše kolegyně Petra Holzerová a Lucie Bartošová, že půjdou s kůží takzvaně na trh a že se o své poznatky podělí s ostatními na workshopech.
Jak vás napojím do Google Ads?
Petr Špinar
26. 04. 2024
Zašlete nám ID (desetimístné číslo: xxx-xxx-xxxx) vašeho účtu Google Ads. My vám pošleme žádost o přístup, kterou následně v Google Ads schválíte. Id účtu naleznete v pravém horním rohu v rozhraní Google Ads:
Jak vás napojím do Skliku?
Petr Špinar
26. 04. 2024
Pošlete nám mail, na který je Sklik registrovaný. My vám pošleme žádost o přístup, kterou následně v Sklik schválíte. Mail, na který je účet Sklik registrovaný, naleznete v pravém horním rohu v rozhraní Skliku:
PPC kampaně mi spravuje jiná agentura/freelancer, proč bych měl žádat audit od XARTu?
Petr Špinar
26. 04. 2024
Získáte cenný a nezávislý pohled na kvalitu správy. Pokud vše funguje správně – skvělé! Pokud ne – budete vědět proč a co s tím.
Nemám nastavené Google Analytics – nevadí to?
Petr Špinar
26. 04. 2024
Pro PPC audit to není překážka. Ale doporučujeme GA4 nasadit – rádi vám s tím pomůžeme.
Nemám PPC kampaně, ale přemýšlím o nich – má audit smysl?
Petr Špinar
26. 04. 2024
Ano! Audit vám pomůže zorientovat se a zjistit, zda a jak se vám PPC může vyplatit.
Mám jen Google Ads (nebo jen Sklik) – bude audit přínosný?
Petr Špinar
26. 04. 2024
Rozhodně. Audit přizpůsobíme vašemu konkrétnímu účtu.
S XARTem na cestách: Tropical Islands vol. 2
Hana Charvátová
26. 01. 2024
Chata ve Žďárských vrších, sklípek na jižní Moravě a laser game v Brně... Všechny tři možnosti, kam vyrazit na zimní teambuilding, byly lákavé a člověk se jen těžko rozhodoval, pro kterou má hlasovat. Náš jednatel Aleš nám to ale výrazně usnadnil, když přišel s divokou kartou a navrhnul čtvrtou…
Správa serverů v XARTu
Tomáš Chládek
19. 12. 2023
Moji kamarádi se mě často ptají, co obnáší správa serverů, kterou se v XARTu zabývám. V tomto článku bych jim i vám rád objasnil, o co se zhruba jedná.
Co mají společného Šifra mistra Leonarda, Velikonoční ostrovy a pyramidy?
Petra Holzerová
15. 11. 2023
Další ocenění, tajné šifry, Velikonoční ostrovy, egyptské pyramidy, ... co se to v XARTu zase děje? Prozradíme vám to.
Prysmian Stars Family Day: Hvězdný den na náměstí
Petra Holzerová
19. 09. 2023
I v letošním roce jsme společně dokázali, že realizovat kreativní, nezapomenutelný a do detailu propracovaný event opravdu umíme.
Zobrazit vše
Navštivte nás:
XART s.r.o.
Novosady 40
(vedle klubu Rock Depo)
Velké Meziříčí
Jsme vám k dispozici
+420
566 466 410
info@xart.cz
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
POPTEJTE NAŠE ŘEŠENÍ
Nahoru
Služby
Weby, e-shopy, aplikace
Internetový marketing
HR kampaně
Vizuální styl a kreativa
Zabezpečení dat
Výroba reklamy a tisk
Pořádání eventů
Foto a video
Školení
Workshop: Trendy, co hýbou HR světem
Školení: Pracovně právní vztahy
Školení: Efektivita a spokojenost zaměstnanců
Školení: Metody při výběru zaměstnanců
Pronájem LED TV u Kauflandu
Reference
O nás
Kdo jsme
XART ve filmu
Jak šel čas
Proč s námi?
Naši partneři
Pomáháme
Ocenění
Blog
Kariéra
Proč do XARTu?
Markeťák
Social Media Specialist
Produkční
Backend PHP vývojář
Projektový manažer
PPC specialista
Scrum Master
Technolog výroby reklamy
Frontend vývojář - kodér
Vlastní pozice
Jak probíhá pohovor
Kontakt